lauantai 17. marraskuuta 2012

MESSUAMISTA

Ja vähän shoppailuakin... :) Olin eilen sen verran lötköpötkö päivätöistä päästyäni, että päätinkin siirtää messuilun tälle päivälle. Olihan se kivempaakin hyvässä seurassa. :) 

Olen aika hyvin onnistunut viime aikoina välttelemään kauppoja ja shoppailua. Päätin vakaasti, etten osta Kädentaidot-messuiltakaan mitään, mutta muutama lipsahdus silti pääsi käymään... Tosin ajattelen, että tuen mieluummin suomalaisia pienyrittäjiä kuin isoja monikansallisia ketjuja. (Semihippi puhuu jälleen!) :D

Tässä sitä messusatoa.



Löysin ihanan pastellissävytteisen Rento Designin laukun, joka on valmistettu vanhoista lehdistä. Silkkaa kierrätystä siis! :) Tykkäsin kesällä juuri näistä mainoksista ihan noiden puuterisen kauniiden kuvien takia. Suloinen pikkulaukku siis seuraavaksi kesäksi. Ja taatusti uniikki.


MAKEEdesignin pussukoita sun muita olen katsellut ennenkin. Nyt päätin sellaisen hankkia. Kiss-Kissit olivat yksi lempparikarkeistani pienenä. Tähän pussukkaan sopii passelisti pankkikortti tai vähän käteistä, eikä vie paljon tilaa.


Näitä titiMadamin koruja omistan yhden kappaleen entuudestaankin. Peililasisen bambi-kaulakorun nimittäin. Uskon, että näistä pikkufisuista tulee toinen luottokoruni.


Washi-teippineitsyys meni sitten tällä reissulla. Olen pitkään seurannut tätä vouhotusta ja nyt päätin vihdoin osallistua. :D On mulla pari projektia jo näille, ettei ihan mitään herätystä ollut. Ja Teippitarhaltahan nämä.


Vielä on hei huominen aikaa suunnata Tampereen kässäilymessuille! Tällä kertaa selvittiin vajaassa kolmessa tunnissa kun viime vuonna meni se 5 tuntia... 

BTW, mun blogilla on muuten tänään puolivuotispäivä. Onnea siis sille! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti